-
Dagboek - Dag 197
Dag 197 "Op die dag zal men zeggen: Zie, Dit is onze God; wij hebben Hem verwacht, en Hij zal ons verlossen. Dit is de HEERE, wij hebben Hem verwacht, wij zullen ons verheugen en verblijden in Zijn heil" (Jes. 25:9). Om welke dag of periode gaat dit? "Hij zal de dood voor altijd verslinden, de Heere HEERE zal de tranen van alle gezichten afwissen en de smaad van Zijn volk wegnemen van heel de aarde, want de HEERE heeft gesproken" (Jes. 25:8). Johannes ziet in de hemel een...
"De mens heeft 2 ogen en 2 oren, maar slechts 1 tong gekregen, opdat hij meer zou zien en horen dan spreken"
Uitleg over de Bijbel in begrijpelijke taal
Hoi. Ken jij God? Lastig he? Ik snap wel als je daar geen antwoord op kunt geven.
Je kunt God namelijk niet zien. En toch is Hij het belangrijkste in deze wereld.
God is Licht en Leven. Hij geeft het leven door Zijn Geest, Zijn adem.
Wanneer we ademen, dan leven we. Wanneer we niet meer ademen, zijn we dood.
Zo heb je ook God nodig, zonder God heb je geen leven.
Meer weten lees dan de artikelen in deze serie.
Je kunt God namelijk niet zien. En toch is Hij het belangrijkste in deze wereld.
God is Licht en Leven. Hij geeft het leven door Zijn Geest, Zijn adem.
Wanneer we ademen, dan leven we. Wanneer we niet meer ademen, zijn we dood.
Zo heb je ook God nodig, zonder God heb je geen leven.
Meer weten lees dan de artikelen in deze serie.